sobota, marca 31, 2007

Miss a neprehliadnuteľné logo JOJky

Dnešnú voľbu novej Miss universe som veľmi nesledoval. Celkom sa mi darí podobným programom sa vyhýbať. Aj napriek tomu ma zaujalo, ako sa grafici JOJky nedokázali vysporiadať s vlastným logom a nápisom "naživo". Chudáčiko, priebežná víťazka mala pásik cez oči, ako nejaký páchateľ trestého činu.




Že sa podobné "trapasy" stávajú pri prebratých programoch a priamych prenosoch dodávaných už s grafikou mi úplne stačí. Ignorovanie vlastnej grafiky, je však celkom slušná "drzosť" :)

streda, marca 28, 2007

Dědictví aneb kurvahošigutentag na DVD

Eurotelevízia tlačí na pílu... V sobotu prikladá ku svojmu časopisu ďalšiu českú klasiku. Dědictví, aneb Kurvahošigutentag za niečo vyše sto korún si budete môcť zakúpiť už túto sobotu v novinových stánkoch. Vážení, ešte stále nemám filmy Vesničko má středisková, Čtyři vraždy stačí drahoušku a iné staré české klenoty. Hádam sa ich za pár týždňov aj dočkám v časopisovom vydaní :)

sobota, marca 17, 2007

Vrchní prchni za 159 Sk

Musím časopisu Eurotelevízia zagratulovať. Dnes ráno som v stánku zbadal že ku výtlačku je pribalené aj DVD so Svěrákovou klasikou Vrchní prchni. Za 159 Sk - výborná kúpa. Po tom čo pribalili pred pár týždňami prvé dva diely básnikov sa dnes zase vyšvihli o stupienok vyššie. Programové týždenníky v princípe nepotrebujem. Program je na interenet a bulvár ignorujem. Ale odmietnuť takúto skvelú ponuku, to sa nerobí.

Keď sa niekde povaľuje (pre mňa) béčkový film typu K2 a podobne, tak sa ani neplaším, ale československá klasika - za tou sa poženiem aj cez pol mesta :) Tak len tak ďalej. Možno aj toto je spôsob ako zvýšiť predaj DVD a zároveň zachrániť programové časopisy. Hlavne, keď súperia tituly medzi sebou, víťazne vychádza zákazník.

Mimochodom, nemáte niekto edičný plán pre DVD v Eurotelevízii? :)