piatok, júla 27, 2007

Špeciálne tričko pre televíziu

Na blogu Ironic Sans zverejnil jeho autor príspevok o pred-spixelovilozvaných tričkách. Pôvodná idea nie je vôbec zvrhlá. Poznáte to určite aj sami - Človek sa náhodou mihne v televíznom vysielaní a náhodou ma tričko s nejakým komerčným logom alebo nápisom a grafici s tým potom v postprodukcii majú iba prácu aby to logo rôznymi nápismi zakryli. Videl som už rôzne spôsoby zakrývania loga. Od pixelizácie, cez rozmazenie až po prelepenie loga na tričku nepriesvitnou páskou či zakrývanie dotyčného relamného média nejakým plagátom alebo doskami so scénarom. Celkom kreatívni sú v tomto v Markíze - konkrétne v Teleráne, kde sa tuším použilo oveľa viac spôsobov zakrytia. Nuž, konečne je na svete riešenie. Jednoduché, čisté a tak príťažlivé, až je mi ľúto, že som naň neprišiel ja :) To by sa ale zrejme tento nápad nedostal do vysielania amerických televízií, na stránky novín a tisíce blogov (vrátane toho môjho)

Mimochodom - za cca 20$ si niečo podobné môžete aj zadovážiť.

Žiadne komentáre: