Vinea pred časom spustila novú reklamnú kampaň, ktorej motívom je slogan:
Jedna nikdy nestačí, daj si hneď dve
Už predtým použitý televízny spot je doplnený o nový slogan a výzvu na zapojenie sa do súťaže. Kampaň prebieha aj v printových médiách, špeciálne logo kampane nájdete aj na fľaškách. Všetko OK - až kým si nespomeniem, že rovnaký slogan pred časom použila aj Kofola, pri propagácii ich - veľmi podobného, tiež hroznového nápoja - Top Topic. Vtedy bežal spot v českých - a myslím že aj v slovenských médiach. A slogan?
Jeden nikdy nestačí....
Ja už ozaj neviem, či je to nedostatkom kreativity, nudou, bezočivosťou, ignoráciou alebo slabou pamäťou. Vždy sa dá inšpirovať a inšpirácia býva zároveň aj výborným pohonom kreativity. Pôvodná myšlienka sa dá výborne vylepšiť a zdokonaliť a často tak, že inšpiráciu človek ani nezbadá. Toto je však také okaté a lacné že až... Navyše, spot Top topicu a aj jeho kampaň mali oveľa viac "šťavy" ako Vinea. A to hovorím aj napriek tomu, že v pohári mám predsa len radšej tú "našu" Vineu...
Video - Top Topic
Video - Vinea
Ďalšie info: Vinea - info o kampani, Agentura ledoborec - video a bilboard
2 komentáre:
Skoda ze to vsetkoobukali z reklamy nemeckeho vyrobcu na mineralky
A vies najst niekde aj tu??
Zverejnenie komentára