streda, apríla 25, 2007

Bohumil Stejskal odhalený

Stejskal najpr prišiel na DVD v Eurotelevízii a pár dní neskôr sa nám odhalil aj bloger Bohumil Stejskal z Medialne.sk. Nuž nie, že by som po jeho identite ktovieako pátral, ale tak trochu ma zaujímalo, kto je Bohumil, čo pravidelne píše zaujímave postrehy do týždňovky a poslednú dobu, .týždňa a poslednú dobu aj do blogu... Nuž, včerajšia Paľba na Markíze priniesla odhalenie:

Bohumilom sa stáva Denis, niekdajší to športový novinár košického Večera (dúfam, že si dobre pamätám), neskôr odídený do štátov (spojených...) a napokon, predsa len ďalej píšuci. Tak blahoželám, a teraz, keď už to "prasklo", tak ma dokonca toto odhalenie aj potešilo. Svet je predsa len maličký, aj keď chudák Denis určite netuším kto sa čudo to tu o ňom píše :)

Apropo, Denis (alebo Bohumil?) - si ešte stále v kontakte s Petrom z Košického fóra? Ja sa k nemu neviem nijako domailovať.. :)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zdravím Maskomáka :-)
Petrovi sa neviem domejlovať a žiaľ ani dovolať. Mám z toho hlavu v smútku. Ale nie som sám, čo to nechápe. Hoci to je len malá útecha.
A nebuď labuť, odhoď masku a napíš na bohumil.stejskal@gmail.com (alebo mojeskutocnemeno.mojeskutocnepriezvisko@gmail.com)
Denis/Bohumil

Anonymný povedal(a)...

Napisem :) odhodim :)