streda, júla 25, 2007

Harry Potter 7: Neoficiálny preklad


Siedma - posledná časť Harryho Pottera uzrela svetlo sveta. Okrem oficiálnej knihy už dlhší čas koluje svetom aj neoficiálna PDF verzia v angličtine no a istý čas pribúdajú nové kapitolky aj na stránke s neoficiálnym českým prekladom, ktorý je dielom anonymného českého prekladateľa. Kým sa objaví slovenský preklad bude mať zrejme celá komuninita prečítaný buď originál alebo sa dozvedia záver dobrodružstiev z neoficiálnych zdrojov. Ku cti nech im slúži, že si takmer všetci tú knihu skôr či neskôr aj kúpia. A následne aj DVDčko. Ja si asi počkám kým budú filmy všetky pokope. Dovtedy to bude môcť pozerať hádam aj môj potomok.

Mne to tiež nedalo - a ako je mojim zvykom, hodil som si očkom hneď na poslednú kapitolu knihy. Ja už to raz tak robím - pozriem sa na koniec a potom sa celý čas čudujem ako sa autor k tomuto rozuzleniu dopracuje. Napokon - konce kníh a príbehov bývajú málokedy nepredvítateľné. Dôležitý je chvalabohu ešte vždy príbeh

Žiadne komentáre: