sobota, októbra 04, 2008

Bol raz jeden život - nový dabing

Tak som sa trochu zaradoval, keď som v stánku zbadal DVDčko s prvými štyrmi dielmi "Bol raz jeden život" no keď som ho doma vložil do prehrávača, tak som zase tak trochu nahneval... Okrem toho že DVD nešlo vôbec načítať (dá sa vymeniť, no problem) som ostal ako obarený keď som počul novú znelku, s novou pesničkou, slová ktorej mi vôbec nič nehovorili. Škoda, je to už nejako tak, že ten sa nedohne s tým toto je lacnejšie ako tamto.. a výsledok, hoci aj ekonomickejší a kvalitnejší nepoteší :( Či sa zmenil aj dabing už neviem no zdá sa mi, že áno. Viac som z média neprečítal, iba niekoľko prvých sekúnd jednej epizódy.

Je tu ešte jedna šanca, nebude to síce ako z DVD ale o týždeň, 11.10 o 10.00 hodine na STV1 je na programe Bol raz jeden život - hádam v originálnom dabingu a s pôvodnou pesničkou. Takže nažhavte svoj rekordér a poďho nahrávať. Predpokladám, že pre niektorých snaživcov ani nebude problém skombinovať zvuk z TV, obraz z DVD a vyrobiť si vlastnú verziu s treťou zvukovou stopou.


Pre porovnanie, toto je pôvodna znelka, ako ju poznaju všetci na Slovensku:



Ešte niečo málo o tvorcovi - Video na aktualne.cz

Žiadne komentáre: