utorok, októbra 07, 2008

TV zápisky: CSI, Huste.sk a HIMYM

CSI - všimol som si, že už takmer žiadnu mutáciu kriminálok nepozerám. Veľký podiel má však na tom aj fakt, že už naozaj neviem či ide premiérová sezóna, alebo len repríza, ktorou sa láta programová zmena. Jojka síce možno efektne kryje výpadky v sledovanosti, ale úplne geniálne dezorientuje diváka. Kedy vlastne chodia premiéry CSI?

Profesionáli
sa už nedajú stiahnuť ako AVIčko na disk. Pozeranie cez flash player nemusím.

Husté.sk je fakt husté, spravím sa malý oltárik a budem uctievať tvorcov za existenciu tohto športového portálu

Talenty
Haberu a Banášovej už asi nevzrušujú svet, aj keď vyrábajú dobrú sledovanosť... v nedeľu som sa nevedel dočkať kým skončia a pôjde Batman begins. Táto šouka zrejme nedosiahne masovej popularity a obľúbenosti ako predošlé, ktorú sledovali aj poniektorí Ajťáci...

Ako som spoznal vašu mamu
- už sa len štyrikrát vyspím a bude to legen... dárne... som naozaj zvedavý ako tieto hlášky preložia do slovenčiny... zopakuje sa podarený dabing z Priateľov alebo nie???

2 komentáre:

Lev bez hrivy povedal(a)...

Tak neviem, ci Tvoja predpoved o SMT bude uspesna :-P

Anonymný povedal(a)...

Bola, aj nebola... cisla dosahuje ozaj dobre, ale akosi pocitovo ju sleduje ovela menej ludi... ktovie kto vlastne lebo ja nikoho nepoznam :)