V predošlom poste som napísal, že sa už neviem dočkať sfilmovaných ThuderCats. Teraz je tu ďalšia lahôdka. Trailer na filmové spracovenie jednej z najznámejších hier - Hľadanie mín si môžete pozrieť aj tu:
Kvalita, že? Až ma mrzí že to naozaj nie je pravda a autori tohto dielka si z nás iba robia dobrí deň :)
streda, augusta 29, 2007
Trailer: Minesweeper - The Movie (Hľadanie mín)
Vložené:
streda, augusta 29, 2007
0
comments
Labels: Film
nedeľa, augusta 26, 2007
Transformers: Efekty a nuda
Keď som prvýkrat počul o tom, že z Transformers bude film, tak ma to ani veľmi neprekvapilo. Sfilmovaných bolo už kopec najpodivnejších hovadín a autá meniace sa na robotov nie sú tou najväčšou z nich, hlavne keď existovali už aj v animovanej verzii. Napokon, kto z nás nepozeral tie úžasne reklamy na nemeckých staniciach a kto tie senzačné hračky nechcel mať. Na film som teda šiel naladený radostne, plný očakávaní. Bohužiaľ...
Film je jedna veľká kopa nudy a efektov. Príbeh ktorý by vstaval priemerný škôlkár nie je hodný hádam ani treťotriednej paródie alebo lacného nemeckého erotického filmu. Dobrí, zlí utekačka za záchranou sveta, šlahačka na torte sú plytké charaktery a snáď jediný dramatický moment je odhalenie, že hlavná hrdinka kradla so svojim otcom autá. Dialógy tiež nie sú veľmi silnou stránkou filmy a prekladatelia na tomto diele asi veľa nezarobia.
Efekty sú hádam jedinou vecou pre ktorú sa oplatí tento film pozrieť. Roboty za skladajú, rozkladajú všeko sa prekrásne hýbe, blýska, škrípe. Niekedy až tak, že strácam prehľad o okolitom svete. Súboje sa odohrávajú v slušnom tempe... Ale nie film. Ten sa ťahá rozvláčne a pomaly, ako keby nie a nie skončiť. Zrejme aby ste si za tých svojich 150 Sk mohli nejakú tú chvíľu posedieť v pohodlnej stoličke a stihli dojesť všetky pukance. Michael Bay to s akciou inak vie. Skala alebo Bad Boys sa stali už povinnou jazdou všetkých televízii. A hádam sa nimi stanú aj Transformers.
V rebríčku adaptácií sú ale u mňa Transformers pekelne nízko. Snáď mi iné filmy napravia tak trochu pokazenú horkú chuť v ústach...
p.s.
Chystajú sa aj film ThunderCats. Warner bross by ho mal pustiť do sveta v roku 2010. Ak máte login do IMDBpro pozrite si záznam alebo si presurfute neoficiálnu stránku ku pripravovanému filmu. Thundercats! Hooooooooo!
Vložené:
nedeľa, augusta 26, 2007
2
comments
Labels: Film
štvrtok, augusta 23, 2007
Ďalšie DVD prílohy - Rebelové a Marečku, podejte mi pero...
Plus 1 deň pokračuje s uverejňovaním českej kinematografie. Zatiaľ čo konkurencia presedlala na zahraničné filmy, Plus jednička sa vracia. Za zmienku z pripravovaných titulov stojí hlavne Rebelové (vyšli už ako príloha Eurotelevízie, lacnejši ich ale kúpite dnes) a tiež epopeja o Hujerovi - Marečku, podejte mi pero (vyjde o dva týždne). Čo si ešte pamatám, tak tí čo už majú Slunce seno jahody a pár facek, tak tí si môžu za pár korún skompletizovať trilógiu to najnepodarenejšou časťou série - Erotikou.
Vložené:
štvrtok, augusta 23, 2007
0
comments
Labels: DVD
štvrtok, augusta 09, 2007
Vinea vs. Top topic - podobné nápoje podobné slogany
Vinea pred časom spustila novú reklamnú kampaň, ktorej motívom je slogan:
Jedna nikdy nestačí, daj si hneď dve
Už predtým použitý televízny spot je doplnený o nový slogan a výzvu na zapojenie sa do súťaže. Kampaň prebieha aj v printových médiách, špeciálne logo kampane nájdete aj na fľaškách. Všetko OK - až kým si nespomeniem, že rovnaký slogan pred časom použila aj Kofola, pri propagácii ich - veľmi podobného, tiež hroznového nápoja - Top Topic. Vtedy bežal spot v českých - a myslím že aj v slovenských médiach. A slogan?
Jeden nikdy nestačí....
Ja už ozaj neviem, či je to nedostatkom kreativity, nudou, bezočivosťou, ignoráciou alebo slabou pamäťou. Vždy sa dá inšpirovať a inšpirácia býva zároveň aj výborným pohonom kreativity. Pôvodná myšlienka sa dá výborne vylepšiť a zdokonaliť a často tak, že inšpiráciu človek ani nezbadá. Toto je však také okaté a lacné že až... Navyše, spot Top topicu a aj jeho kampaň mali oveľa viac "šťavy" ako Vinea. A to hovorím aj napriek tomu, že v pohári mám predsa len radšej tú "našu" Vineu...
Video - Top Topic
Video - Vinea
Ďalšie info: Vinea - info o kampani, Agentura ledoborec - video a bilboard
Vložené:
štvrtok, augusta 09, 2007
2
comments
Labels: Reklama
streda, augusta 08, 2007
Rekordný jackpot prišiel novinárom vhod
Aj keď toto leto sa nedá nazvať klasickou uhorkovou sezónou, predsa sa na popri bitve média vs. vláda akosi potajmoky priplichtile téma typicky uhorková. A že vyšla práve na to leto? Nuž, pánbožko má aj dovolenkujúcich a od tepla odfukujúcich novinárov rád. Preto im zrejme toto leto nadelil rekordný jackpot v druhom ťahu Lota (alebo športky - my, čo pamatáme ešte trojdielne tikety to budeme takto volať ešte zrejme dosť dlho :). Teraz už viac ako 60 miliónov (s prémiou vyše 110) zanechalo stopu v nejednom médiu. Namotali sa snáď všetky televízie, noviny a časopisy. Dramatické standupy, ankety medzi ľudmi sa hrnú z televízii či už ráno alebo večer. Ostatne, čo viac si môže taká firma Tipos želať? Krásna reklama, nech sa o rekordnom jackpote dozvie čo najviac ľudí. A čo si môžu želať novinári? Aby ten jackpot ešte trochu porástol a padol skôr, ako skončia dovolenky. To potom budú môcť začať honbu za nešťastným výhercom skôr ako zasadnú naši milí poslanci znovu do svojích pohodlných kresiel.
Vložené:
streda, augusta 08, 2007
0
comments
Labels: Televízia
piatok, júla 27, 2007
Špeciálne tričko pre televíziu
Na blogu Ironic Sans zverejnil jeho autor príspevok o pred-spixelovilozvaných tričkách. Pôvodná idea nie je vôbec zvrhlá. Poznáte to určite aj sami - Človek sa náhodou mihne v televíznom vysielaní a náhodou ma tričko s nejakým komerčným logom alebo nápisom a grafici s tým potom v postprodukcii majú iba prácu aby to logo rôznymi nápismi zakryli. Videl som už rôzne spôsoby zakrývania loga. Od pixelizácie, cez rozmazenie až po prelepenie loga na tričku nepriesvitnou páskou či zakrývanie dotyčného relamného média nejakým plagátom alebo doskami so scénarom. Celkom kreatívni sú v tomto v Markíze - konkrétne v Teleráne, kde sa tuším použilo oveľa viac spôsobov zakrytia. Nuž, konečne je na svete riešenie. Jednoduché, čisté a tak príťažlivé, až je mi ľúto, že som naň neprišiel ja :) To by sa ale zrejme tento nápad nedostal do vysielania amerických televízií, na stránky novín a tisíce blogov (vrátane toho môjho)
Mimochodom - za cca 20$ si niečo podobné môžete aj zadovážiť.
Vložené:
piatok, júla 27, 2007
0
comments
Labels: Televízia
streda, júla 25, 2007
Harry Potter 7: Neoficiálny preklad
Siedma - posledná časť Harryho Pottera uzrela svetlo sveta. Okrem oficiálnej knihy už dlhší čas koluje svetom aj neoficiálna PDF verzia v angličtine no a istý čas pribúdajú nové kapitolky aj na stránke s neoficiálnym českým prekladom, ktorý je dielom anonymného českého prekladateľa. Kým sa objaví slovenský preklad bude mať zrejme celá komuninita prečítaný buď originál alebo sa dozvedia záver dobrodružstiev z neoficiálnych zdrojov. Ku cti nech im slúži, že si takmer všetci tú knihu skôr či neskôr aj kúpia. A následne aj DVDčko. Ja si asi počkám kým budú filmy všetky pokope. Dovtedy to bude môcť pozerať hádam aj môj potomok.
Mne to tiež nedalo - a ako je mojim zvykom, hodil som si očkom hneď na poslednú kapitolu knihy. Ja už to raz tak robím - pozriem sa na koniec a potom sa celý čas čudujem ako sa autor k tomuto rozuzleniu dopracuje. Napokon - konce kníh a príbehov bývajú málokedy nepredvítateľné. Dôležitý je chvalabohu ešte vždy príbeh
Vložené:
streda, júla 25, 2007
0
comments
Labels: Knihy
sobota, júna 16, 2007
Jak utopit doktora Mráčka aneb Eurotelevízia boduje...
Už o týždeň pribudne ďalší starší český film do mojej zbierky. Zase vďaka Eurotelevízii. Okrem toho sa k vydávaniu filmov pridal Plus 1 deň a aj Nový čas. Minulý týždeň ukuchtil chuťovku v podobe DVD Lucky Number Slevin. TV Svet zostáva naďalej verný béčkovej holywoodskej produkcii...
Vložené:
sobota, júna 16, 2007
0
comments
Labels: DVD
pondelok, apríla 30, 2007
My name is Earl na JOJke
Televízia JOJ uvádza ďalší seriál z americkej produkcie. Dočasne pozastaví vysielanie Pročkovej šou Nikdy nehovor nikdy a namiesto neho nasadí do vysielania v slovenskej premiére seriál My name is Earl. Informuje o tom aj server Mediálne.
Z Jojky sa nám pomaličky stáva celkom kvalitná "seriálová televízia". V súčasnosti uvádza väčšinu úspešných televíznych seriálov. Earl je nasadený oproti silnej slovenskej konkurencii v podobe Susedov a Dr. Houseovi na Jednotke. V takejto konkurencii zrejme nedosiahne požadovaných čísel, ale pre JOJku je táto akvizíciia zrejme výhodnejšia ako produkovanie predsa už trochu "opozeraných" Pročkových vtipov. Nemám ale obavu, Jožko sa určite vráti, na to aby ho teraz pustili v JOJke k vode ich stále asi príliš veľa peňazí. Snáď táto udalosť nenechá chladného ani videobloggera z Pereša.
Jojka ešte stále môže inými seriálmi obsadiť štvrtok a piatok, stala by sa z nej na naše pomery výnimočná seriálová televízia. Štvrtok však zrejme ostane vyhradený programovej stálici - Inkognitu a tak si serialoví šialenci budú musieť nejaký ten piatok ešte počkať :)
Vložené:
pondelok, apríla 30, 2007
0
comments
sobota, apríla 28, 2007
Ale veď to oni hovoria, ku... !
...povedal Marcel Merčiak práve pred chvíľou v priamom prenose. Na obraze už bol v tej chvíli Edo Hartman naživo z Moskvy Zrejme niečo réžia zle prestrihla, ukázala nesprávny obraz a Merčiaka nechali vo vysielaní. Našťastie ho stiahli skôr ako stihol dopovedať, ktovie čo by bolo nasledovalo :)
Nuž, hokejové majstrovstvá nám aj v minulosti priniesli viacero šťavnatých príspevkov našich redaktorov a moderátorov.
Vložené:
sobota, apríla 28, 2007
0
comments
Labels: Televízia
DVD prílohy ako biznis?
Dnes ráno sa na pultoch stánkoch objaví ďalšie číslo Eurotelevízie. Tentokrát s filmom Vesničko má středisková. Hurá. Niekto vyslišal moje želania. O pár dní nájdete takmer určite túto "slim" verziu filmu určite aj v niektorej z Vašich predajní DVD. Neviem, či je to možné, legálne každopádne, shaha predajcov zarobiť ich ženie aj k "vykrádaniu" príloh časopisov a novín. Samozrejme, kým časopis s DVD kúpite za 159 Sk, samostatná DVD príloha vás vyjde v klasickom kamennom DVD obchode na 269 Sk. No a vedľa nej ešte nájdete aj normálnu, predajnú verziu filmu v klasickom hrubom DVD obale za úctyhodných cca 460 Sk. Kto by odolal, že? Podobne sa v predaji ocitla aj séria filmov z edície SFÚ a SME. Tiež za cenu vyššiu ako v novinovom stánku. A podobne tu kúpite aj obdobné české filmové ediície. Neviem, kde je pes zakopaný. Odkiaľsi ku mne prenikli informácie, že sa jedná o celkom bežnú prax aj v zahraničí.
Nech je ako chce, dnes pri rannom nákupe bude Eurotelevízia znovu prvá v zozname. A poobede "se nám zase udělá hezky, že jo pane doktore..."
Vložené:
sobota, apríla 28, 2007
0
comments
Labels: DVD
streda, apríla 25, 2007
Bohumil Stejskal odhalený
Stejskal najpr prišiel na DVD v Eurotelevízii a pár dní neskôr sa nám odhalil aj bloger Bohumil Stejskal z Medialne.sk. Nuž nie, že by som po jeho identite ktovieako pátral, ale tak trochu ma zaujímalo, kto je Bohumil, čo pravidelne píše zaujímave postrehy do týždňovky a poslednú dobu, .týždňa a poslednú dobu aj do blogu... Nuž, včerajšia Paľba na Markíze priniesla odhalenie:Bohumilom sa stáva Denis, niekdajší to športový novinár košického Večera (dúfam, že si dobre pamätám), neskôr odídený do štátov (spojených...) a napokon, predsa len ďalej píšuci. Tak blahoželám, a teraz, keď už to "prasklo", tak ma dokonca toto odhalenie aj potešilo. Svet je predsa len maličký, aj keď chudák Denis určite netuším kto sa čudo to tu o ňom píše :)
Apropo, Denis (alebo Bohumil?) - si ešte stále v kontakte s Petrom z Košického fóra? Ja sa k nemu neviem nijako domailovať.. :)
Vložené:
streda, apríla 25, 2007
2
comments
Labels: Televízia
sobota, marca 31, 2007
Miss a neprehliadnuteľné logo JOJky
Dnešnú voľbu novej Miss universe som veľmi nesledoval. Celkom sa mi darí podobným programom sa vyhýbať. Aj napriek tomu ma zaujalo, ako sa grafici JOJky nedokázali vysporiadať s vlastným logom a nápisom "naživo". Chudáčiko, priebežná víťazka mala pásik cez oči, ako nejaký páchateľ trestého činu.
Že sa podobné "trapasy" stávajú pri prebratých programoch a priamych prenosoch dodávaných už s grafikou mi úplne stačí. Ignorovanie vlastnej grafiky, je však celkom slušná "drzosť" :)
Vložené:
sobota, marca 31, 2007
0
comments
Labels: Televízia
streda, marca 28, 2007
Dědictví aneb kurvahošigutentag na DVD
Eurotelevízia tlačí na pílu... V sobotu prikladá ku svojmu časopisu ďalšiu českú klasiku. Dědictví, aneb Kurvahošigutentag za niečo vyše sto korún si budete môcť zakúpiť už túto sobotu v novinových stánkoch. Vážení, ešte stále nemám filmy Vesničko má středisková, Čtyři vraždy stačí drahoušku a iné staré české klenoty. Hádam sa ich za pár týždňov aj dočkám v časopisovom vydaní :)
Vložené:
streda, marca 28, 2007
0
comments
Labels: DVD
sobota, marca 17, 2007
Vrchní prchni za 159 Sk
Musím časopisu Eurotelevízia zagratulovať. Dnes ráno som v stánku zbadal že ku výtlačku je pribalené aj DVD so Svěrákovou klasikou Vrchní prchni. Za 159 Sk - výborná kúpa. Po tom čo pribalili pred pár týždňami prvé dva diely básnikov sa dnes zase vyšvihli o stupienok vyššie. Programové týždenníky v princípe nepotrebujem. Program je na interenet a bulvár ignorujem. Ale odmietnuť takúto skvelú ponuku, to sa nerobí.
Keď sa niekde povaľuje (pre mňa) béčkový film typu K2 a podobne, tak sa ani neplaším, ale československá klasika - za tou sa poženiem aj cez pol mesta :) Tak len tak ďalej. Možno aj toto je spôsob ako zvýšiť predaj DVD a zároveň zachrániť programové časopisy. Hlavne, keď súperia tituly medzi sebou, víťazne vychádza zákazník.
Mimochodom, nemáte niekto edičný plán pre DVD v Eurotelevízii? :)
Vložené:
sobota, marca 17, 2007
0
comments
Labels: DVD