nedeľa, septembra 09, 2007

DVD: Prázdniny (The Holiday)

Ani neviem ako som sa vlastne dostal k tomuto filmu... Romantické komédie hodné nedeľnajšieho popodudnia nie sú celkom môj štýl, naozaj sa ich nájde iba pár, ktorým som ochotný dať nálepku dobrého filmu. Preto aj keď som vkladal DVD do prehrávača bol som viac ako skeptický. Horúci letný večer, romantická komédia, Cameron Diaz... No nebol by som povedal, že sa tak dobre pobavím.
Režisérka Nancy Meyers má na totiž na svedomí viacero podobných kúskov ako je napríklad rovnako kvalitný kúsok Something's Gotta Give a má prsty (producentské) aj v úspešnej sérii Otec nevesty. Skúsenosti má na rozdávanie.

Prázdniny sú ako inak o láske. O láske v rôznych podobách, podanej tak, že túto podobu nemá problém prijať ani tak neromanticky založený typ ako som ja. Hlavne, v celkom uveriteľnej, trochu netradičnej a neopozeranej podobe. Zoberte si k tomu sympatické výkony hlavných hrdinov (ich úlohy im boli šité na mieru), s troškou vtipu a šarmu, vianočnou náladou pridajte vynikajúcu vizuálnu stránku filmu, zamiešajte a máte Prázdniny. Mimochodom, možno vás potešia aj náražky, minivtipy a odkazy na iné filmy a reálie, zaujme Eli Wallach... Možno sa aj pekne odsrdca zasmejete, trochu môžete moralizova, skrátka výborne namiešaný kokteil, ktorý nič nepredstiera.

Vynikajúce ozvieženie horúceho leta, ktoré si určite ešte raz pozriem na vianoce s horúcim grogom v ruke. Naozaj, pre mňa jedno veľmi príjemné prekvapenie.

DVD si môžete zakúpiť napríklad aj tuto...
IMDB

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

je to fakt perfektnyyyyyyyy film.jeden z mala filmov ktory si dokazem pozriet viac krat....1*