streda, septembra 26, 2007

Tri dni so superstar, slovenské Manželky a (ne)aktuálna reklama

Minuly vikend bol ozaj náročný. Okrem toho že som ledva stíhal čo som naplánoval som zvládol tri dni so supestar. Celkom kvitujem, že Markíza nasadila svižné tempo a neťahuje show zbytočne ako argentínsku telenovelu - ale tri dni za sebou sú už príliš. Adela a Pyco sú fajn, ale všetkého veľa škodí... "Zelená míľa" - rádoby dramatické a efektné vyraďovanie už bolo pridlhé a patetické.

Slovenské manželky už bežia so slovenským dabingom. Nuž, prvú časť som zhliadol včera, priznám sa veľmi zbežne - ale stalo sa čo som očakával. Slovenský dabing mi vôbec nesadol. Hlasy hrdiniek sú "divné" a znejú mi neprirodzene. Technickú kvalitu hodnotiť nechcem. Na to som videl príliš málo... Uvidíme čo s tým spraví čas a ako dopadne moja detailnejšia analýza...

Slovenský dabing však nebolo to najhoršie čo ma včera stretlo. Takmer som odpadol ked som včera otvoril .týždeň a zbadal reklamu na Aktuálne


Myslel som si, že v dnešných časoch sa už reklama nezalamuje vo Worde :) ale na druhej strane - síce hnusná ale zaujala. Ktovie ale či aj presvedčí, keď dnes už aj miestny obuvník ma v lokálnych novinách profesionálnejšie spracovaný inzerát.

Žiadne komentáre: